divendres, 15 de gener del 2010

Quan ens reunim (Història de gener)

Una vegada una noia anomenat Maria. Ella és d'edat 30 anys. Ella és molt bonica. Ella viu en Barcelona perquè estava estudiant a la universitat de Barcelona. Peró la seva família viu en paris. Un dia, quan ella anava a casa a Paris en tren. En tren ella va sentar-se sola després de 5 min un noi anomenat Carlos es va sentar amb ella. Carlos estava molest per alguna cosa. Maria va preguntar a Carlos què passa amb vostè. Carlos no va parlar amb la Maria. Maria li va preguntar una i altra vegada. Peró Carlos no va donar cap resposta. Maria li va preguntar una i altra vegada.
Carlos es va enfadat i a dir per qué em vas preguntar això. Qui és vostè i per què em dic el meu problema a vostè. Maria va ser molt graciàs ela va dir d’acord. Em vaig a presentar. El meu nom és maria i sóc de paris. Ara el teu problema. Carlos va dic estic parlant amb vosté en veu molt alta, peró vosté va preguntar una i altra vegada per qué. Perqué jo sé que quan em molest em va compartir els meu sentiments amb ningú i llaors em sento bé per això dic. Dir me el teu problema et sentis bé que carlos somriure. Carlos a dir que vosté ´s realment molt bona noia. Maria jo sé……………. Ara digues el teu problema.
Carlos va dir jo tinc una empresa però la meva empresa va baixar i tinc gran quantitat de perdre ells meus treballadors no funciona correctament i estic esgotat de la meva casa,ara no sé on vaig. Jo sé només que estic en un tren, peró no sè on vaig. Maria a dir jo crec que tornar a casa teva perquè la teva empresa et necessit. Tren va aturar a estació de Andorra. Maria va dir que tinc set i em vaig a comprar una ampolla d’aigua. Carlos va esperar per Maria. Maria de sobte tren lligarte no tornar en tren. Carlos va dir on ets Maria. Carlos a saltar desde tren i va veure que Maria ajudar un cec. Carlos va somriure i va dir Maria saps que vam perdre el tren.
Els van caminant al carrer. Maria a dir que, segons la meva opinió, tornar començar la seva empresa amb nous plans i coses noves. En aquest món res és impossible. Tot va a estar bé. van arribar a la carretera i vol que ningú el llevant al cotxe. Un home vell va donar ascensor en el seu cotxe que van arribar als seus llocs. Carlos va dir gràcies a maria i dir que em vol a vostè. Maria a dir que jo també. Carlos tú ets el meu primer amic que em a sugerir el meu vida. Després tornen a casa. Després de tres mesos es van casar i la empresa de carlos a arribar al etapa molt alt.
Sumit P.