divendres, 28 de novembre del 2008

Sensacions


Entre les activitats que estem fent per conmemorar els 70 anys de la Batalla de l'Ebre, el passat dia 6 de novembre vam fer una excursió al poble de Corbera.

Hem fet un recull de les sensacions que vam tenir aquell dia:

- "Yo me quedé muy pensativo sobre la guerra , nos intentaban enseñar refugios que hacian para esconderse de los aviones y de los soldados enemigos yi también nos enseñaban los agujeros que hicieron las bombas, y armas que recogieon, pistolas, ropa, cuchillos, etc..." (Miloud)
- "El simple hecho de imaginarme en medio de la batalla, tan dentro pero a la vez tan fuera, me hizo sentir una especie de dolor, sentimientos hostiles y tristeza." (Maite)
- "Al volver me sentí un poco rara, como si la mayoria de las personas no parecia que supiesen
donde acababan de estar, y solo fueron por ir, sin darle la más minima importancia a la batalla.
Pero eso pasa siempre." (Maite)
- "Al ver aquella iglesia con su torre tan alta y destruida la sensación fue un poco de pena de pensar que bombardearon ese pequeño pueblo. También me entristeció, pero a la vez sentí admiración, los refugios escondidos y las trincheras en zig zag para que la onda expansiva no les tocara." (Javi)
- "Em preguntava com havia de ser ficar-se en un forat com un conill.I la sensació més forta la vaig tenir quan ens van explicar que per exemple dos germans podien estar barallant-se entre ells. Es molt dur explicar-ho per això és la guerra." (Mohamed E)

1 comentari:

glòria ha dit...

M'agrada veure com la tasca que fem a català i castellà també queda reflectida al blog.
Glòria