divendres, 30 de gener del 2009

NOA (Taller de música)


Jo no coneixia a Noa, peró em va cridar l' atenció quan vaig saber que és una gran defensora de la pau entre Israel i Palestina. A més, quan la vaig escoltar em va agradar molt.
Achinoam Nini, més coneguda com Noa, va néixer a Tel-Aviv (Israel) el 1969, encara que va viure a Nova York des dels dos anys, fins que va tornar a Israel als 17.
Els temes de Noa recullen influències de cantautors dels anys 60 com Paul Simon, Joni Mitchell o Leonard Cohen. Aquestes sensibilitats musicals i líriques, combinades amb les arrels yemeníes d'Noa.
Noa s'ha mostrat com una defensora en tot moment del diàleg per a la consecució de la pau entre israelians i palestins. Noa va ser la primera artista israelià oficialment convidada a actuar al Marroc. També ha participat en nombrosos recitals i festivals actuant amb artistes palestins.
He posat en aquesta playlist alguns dels temes que més m'han agradat:



Souhaila