divendres, 20 de febrer del 2009

El carnaval

El carnaval és una festa molt entremeliada i molt divertida.
Quan arriba la festa del carnaval la gent es disfresa, balla i s'ho passa molt bé.
Jo vaig a veure el carnaval cada any i m'ho passo molt bé amb els meus amics, també em trobo amb els meus companys de l'escola i ens ho passem molt bé tots.

El personatge principal és el Carnestoltes. El carnestoltes és el personatge què representa aquestes festes i va vestit amb uns pantalons i una camisa vella farcits de palla, amb un tarot al cap i un nas llarg.En aquesta festa la gent pot dir bromes i pot disfrasar-se del seu personatge preferit o del que vulguin...El que més m'agrada són els confetis. Es una festa en la què veus a tothom feliç, tothom somriu i s'ho passa molt bé.

Aquí teniu al programa de carnaval de Reus d'aquest any:

3 comentaris:

Unknown ha dit...

que guay aquest cap de semana ens ho pasarem molt be

Unknown ha dit...

Crec que ho pasarem molt bé tots
Bon Carnavall a tots!!!

Unknown ha dit...

que beeeeeeeeeeeeeee ja es carnaval i molta molta festa amb els amics(maika rocio)etc....ha pasar-lo be nanus