dilluns, 10 de maig del 2010

Les 5 cartes del Cristian

























UN MUSEU MERAVELLÓS

imatge1

A la ciutat de Manchester han acabat de construir un museu molt gran i bonic. A la gent li crida molt l'atenció perquè la forma d'aquest museu és nova i molt moderna. En aquest lloc i van molts instituts de tot arreu, per a que s'inspirin els nois i noies a l'hora de plàstica i per veure si els hi agradaria ser arquitectes o pintors quan siguin més grans.
imatge2

Avui ens ha tocat anar-hi al nostre institut. Hem agafat el metro i després l'autobús, perquè vivim a Liverpool i està una mica lluny de Manchester. L, la nostra professora de plàstica ens ha dit que tenim que fer una maqueta sobre alguna cosa que ens hagi agradat del museu.

imatge3

Ara ja he arribat a casa i s'ha fet de nit però encara no sé què puc fer per muntar la meva maqueta, no se m'acut res! Porto hores i hores pensant que és el que em va agradar més, però ées que em van agradar moltes coses... Ja sé!

imatge4

Ara agafaré els meus llapis i les meves eines de treball i començaré a fer la meva maqueta, serà una cosa especial, ningú s'ho esperarà, segur que trec la millor nota de tot l'institut amb la meva maqueta única i irrepetible: serà una replica d'uns astronautes americans que van trepitjar la Lluna per primera vegada el 20 de juliol del 1969.

imatge5

Avui tots els instituts hem anat amb la nostra maqueta al museu per veure qui guanyava el premi.
El premi consiteix en exposar la maqueta al museu i posar el teu nom sota la maqueta.
He guanyat el premi jo!!! Després d'hores amb nervis ho he sabut.
Moltes gràcies a tothom que m'ha votat.
Adéu. ;)


Cristian P.