dijous, 22 d’octubre del 2009

BlueOneLove (Taller de música)

En Sumit ha arribat aquest curs de la India i per fer aquest taller ha escollit un tema del grup que més li agrada: BlueOneLove.

El tema One Love s'ha escoltat molt a UK, USA i Àsia. Aquí teniu el vídeo per si voleu seguir la lletra:

En Sumit ens ha fet la traducció al català d'aquest tema:

UN AMOR
És una mica curiós com la vida pot canviar,
pot capgirar 180 en qüestió de dies.
De vegades l'amor obra de maneres misterioses,
un dia es desperta anat.

Em nego a renunciar,
em nego a cedir perquè tots canten.

un amor per l'orgull mare,
un amor pel temps que va exclamar:
un amor aconseguir estada i viu sobreviurà.
un amor per a la ciutat streats,
un amor pel hip hop beats.

Un amor és tot el que necessitem.
tard a la nit
Encara estic despert sento en això és un error
Llavors puc prendre jo si el meu cor no podia trencar.
ara jo ara sé que és un gran error.

Em nego a renunciar,
em nego a cedir perquè tots canten.
un amor per l'orgull mare,
Un amor pel temps que va exclamar:
Un amor és tot el que necessitem

Sumit