dimecres, 10 de juny del 2009

Reversi (Taller "A què juguem?")


LLISTA D'EINES: escaire, serra elèctrica , llima, pinzel, regla
LLISTA DE MATERIAL:fusta, pintura, cinta adhesiva
  • 1 pas:Vaig agafar la fusta i tallar-la en forma de quadre gran
  • 2 pas:Llimar la fusta.
  • 3 pas:Mesurar la fusta.
  • 4pas:Agafar el llapis i fer vuit quadrets en horitzontal i vuit en vertical
  • 5pas:Després de tenir un quadre com la forma d'una dama,vaig repassar el llapis amb un retolador negre.
  • 6 pas:vaig agafar molts taps de(llet,aigua coca cola,ect) ,i la meitat la vaig pintar de color negre i l'altre meitat no calia pintar-la per què necessitava el color blanc, per què em serviran de fitxes.
  • 7 i l'ultim pas:quan vaig fer tot aixó vaig agafar el pinzel i vaig pintar els quadrets petits, i aixó es tot el que vaig fer.
COM ES JUGA: És un joc de tauler d'estratègia, es tracta d'elegir el color amb el que has de jugar (blanc o negre), pots jugar atrapant les fitxes del teu company entre el sentit vertical i horitzontal. Per guanyar has de tenir el major nombre de fitxes del teu color.