dimecres, 13 de gener del 2010

Autostop (Història de gener)

Tinc 25 anys,hi vull anar a Múrcia, allà tinc família i vull passar les festes de Nadal amb ells,el problema que tinc es que no tinc com anar-hi.
He pensat en anar-hi fent autoestop,pot ser que en aquest mon hi hagi gent amable que hem vulgui portar. Acaba de sonar el despertador,són les 6 del mati i m' en vaig capa a la carretera .De camí penso que sóc una noia bastant desconfiada,però és l'únic remei que tinc per arribar-hi .
Fa deu minuts que passen cotxes i jo amb el dit aixecat,però entenc que no es parin,hi ha molta desconfiança a la gent desconeguda .Per fi para un cotxe,era una dona d'uns trenta i poc anys.
Hem va preguntar que on volia anar hi l'hi vaig dir que a Múrcia però ella només em podia portar fins a València capital ja que portem des de Castelló. Era una dona bastant seriosa però no desagradable.
Vam arribar a València i em va deixar per on hi passaven mes cotxes. Aquest cop van parar de seguida,era un home gran,molt agradable,ell hem va portar fins a Múrcia,encara que es va passar tot el trajecte explicant acudits.
Per fi vaig arribar,per fi podia passar les festes amb la família.
Sara G.