divendres, 15 de gener del 2010

El viatge (Història de gener)

A tots ens agrada viatjar i cada un viatja a on vol i també pot escollir el transport que més li agrada. Alguns els agrada anar en avió com jo, però hi ha altres persones que no els fa massa gràcia volar i prefereixen viatjar en autobús, en cotxe, en moto etc.
Trobo que anar en vaixell també és divertit, però si el vaixell és gran i hi té de tot: piscines, sales de joc, cinema i més coses. Jo quan vaig al Marroc, el meu país d’origen, fins ara només hi he anat en cotxe i després, en vaixell però algunes vegades hi he anat en autobús però no m’ha agradat perquè és molt estret i els seients són molt incòmodes per un viatge llarg.
Però quan vaig en autobús per Reus m’agrada perquè només passo uns minuts de no res, es clar que quan hi ha cua no, però m’agrada i així puc descansar mentre vaig d’un lloc a l’altre.

Aquestes vacances de Nadal he anat en avió a Holanda i és la primera vegada que vaig en avió i m’ha agradat molt i a més quan vaig en avió no hi ha semàfors ni cues i vas a una velocitat molt alta i això fa que arribis molt més aviat que quan viatges en tren o cotxe.

Mohamed M.